Ändra rutinerna!

Under hela min tid på Ösby så har jag aldrig hunnit kolla på tv på morgonen. Förut kollade jag alltid på tv innan skolan, samtidigt som jag åt frukost. Men idag för första gången så hann jag det! Det kändes faktiskt bra att göra det för att jag blev pigg på något sätt, även om jag bara kollade i 10 minuter.. Så jag ska försöka hinna det, för att på något sätt så är det en bra start på dagen, för mig i alla fall. :)

 

Jag hade sett fram emot att få höra allt om Ullared av Matilda idag, men hon var hemma och var sjuk stackarn. Hoppas att hon kommer imorgon! Saknar henne!♥

Natha var i alla fall i skolan så det var skönt, inge kul när båda är borta. Vi var i alla fall i stallet hela dagen och höll på och jobbade med hästens exteriör. Det gick bra, tiden gick ganska fort.. På lunchen gick jag och Natha in och gosade lite med dom supersöta kattungarna. Dom har öppnat ögonen nu! Åh man får inte nog av dom!

Tog i alla fall bussen hem kl 3 och åkte då direkt till Clooney. Han fick som vanligt sin mat och så borstade och longerade jag honom. Det var ett tag sedan jag kollade hur han rörde sig sådär så jag gjorde det en snabbis. Det såg bra ut, han är bara lite tjock just nu! ;)

 

Som alla andra måndagar i 8 veckor så är det Lillyhammer som gäller idag!! :) Tjoho!

 

Natha tog en bild på mig och en av dom underbara kattungarna!


Kommentarer
Postat av: Helena i Ljungsbro

Jag tycker att du är sötare än katten!

2012-09-10 @ 20:57:19
URL: http://livetssinuskurva.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0