Onsdag och torsdag

Onsdag: Hade tre prov i skolan, jobbade 6 timmar, var i stallet en snabbis och bara fixat till Clooney och gick med Tindra. Det var en riktigt lång dag, även om den gick bra.
Kollade lite på svenska hollywood fruar innan jag la mig. Alltid bra att avsluta kvällen med en film, tv-serie eller liknande :)
 
Torsdag: Hade två lektioner, slutade halv 4. Åkte till stallet och lösgalopperade Clooney, men jag skyndade mig eftersom jag skulle på lovsångsträning. Hann fixa allt jag skulle i alla fall! Var i kyrkan och tränade i 2 timmar och nu är jag hemma igen.
Är väldigt trött, somnade till och med på sista lektionen. Men jag slocknade bara till en sekund. Imorgon är det i alla fall fredag! Tjoho! :)
 
Vecka 44 är det höstlov, och då har Nathalie, jag och Matilda bestämt att vi ska ha vampire diaries helg! Vi ska kolla på alla säsonger som har kommit ut. Haha det kommer ta lång tid, men så sjukt kul :D Det ser jag verkligen fram emot!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0