Dagen 15/10

Nu har jag äntligen städat! Har inte orkat gjort det i helgen eftersom jag har varit på Strömsholm och så, men  nu är det fixat. Jag har lite plugg att göra men det är ingen panik så den väntar jag med.

Idag pratade vi om hästens tänder i skolan. Ganska kul och veta lite om det också.

Kom till stallet halv 4 och då tömkörde jag Clooney. Först tömkörde jag honom ut och sedan lite i paddocken. Det gick väldigt  bra! Men det regna såklart! Kan det aldrig ta slut? Inatt ska det tydligen regna väldigt mycket, då är det skönt att veta att min häst står inne!

 

Har bestämt mig för att inte gå och lägga mig så sent idag, ska nämligen gå i skolan från 9.30-13.45 och jobba från 14.00-19.00 imorgon så jag behöver min sömn! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0