Tuffa veckor..

Hej min älskade blogg!

 

Det har varit tuffa veckor för mig och det är mycket som händer just nu..
Emma Moberg, en underbar tjej i min klass gick bort förra veckan. Det är så tragiskt och det har tagit hårt på hela klassen.. Det är andra personen som dör i min klass på 4 månader, först var det Denise och nu Emma. Det är svårt att tänka på annat just nu..
Igår avlivades en häst i Hubbo, underbara Quimero, Jossans fina 1-åring. Jag kan inte förstå att allt händer på samma gång.. Det är så sorligt när människor och djur går bort och man kan inte riktigt förstå det..
Det har tillkommit nya fina stjärnor på himlen! Vila i frid! ♥

Det är tur att jag har mina underbara djur, Clooney och Tindra, när jag inte mår så bra.. Dom finns alltid för för en! Mina underbara djur! När det händer så här mycket så känner man att man ska ta vara på det man har och leva varje dag. Det är även tur att jag har fina vänner som bryr sig och frågar hur det är med mig till exempel..Det värmer i en när vänner bryr sig! Tack för det!

För att kunna gå vidare i livet måste man få sörja och säga hejdå till dom som har lämnat dig. För att livet fortsätter och man ska ta vara på de fina stunder man får med dom man älskar och bryr sig om.

Idag var det födelsedagskalas för Lena, Mimmi och Maja och det muntrade upp mig. Jag, Mimmi och Maja var servitriser och det var riktigt kul. Älskar er!!

Maja, jag och Mimmi idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0