Afrodans = sjukt kul!

Igår på idrotten testade vi afrodans, och det var faktiskt sjukt kul! Om jag hade haft mer tid och bott närmare stan så hade jag lätt velat träna på det sättet. Jag log verkligen under hela träningen för att det var så kul! :)

 

Idag ska Clooney få framskor, för första gången i hans liv. Jag är lite nervös över hur han kommer reagera när hon ska slå med hammare på hans hov, med tanke på att han är väldigt rädd om sina fötter, men det kommer nog gå bra. Om han har sin slicksten samtidigt så brukar det gå hur bra som helst.

Clooney är i alla fall pigg och glad just nu. Jag red honom i paddocken förrgår, tömkörde igår och idag ska han få vila. Imorgon kommer veterinären och kollar hans tänder också. Jag har inte kollat hans tänder någongång sedan jag köpte honom så det kan ju vara bra.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0