Lördag!

Vakna vid 11, åt då frukost och åkte sedan till stallet. Red ända bort till terräng gropen med Malin och Elin. Clooney var super duktigt! Vi red ca 1,3 mil och han orkade hela vägen. Det var nog första gången i sitt liv som han har ridits så långt och länge. Det blåste storm när vi red, vilket gjorde att han hoppade och kastade sig lite för saker. Men det tycker jag är helt normalt för en 3-åring. Vi "hoppade" även en stock idag! :D Bellton hoppade först och vi efter så att han inte skulle tycka att det skulle vara så läskigt. Men sen skulle jag göra det själv en gång och det var en helt annan sak. Då blev han ju rädd för sakerna runt omkring. Haha :) Men han var superduktig tycker jag allt!

Nu ska jag börja fixa mig och sen åka hem till Tim. Hans pappa Kjell fyller nämligen år, så vi ska fira honom :)
Grattis Kjell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0