Tyskland day 2

Vaknade vid 10, åt frukost och eftersom det var soligt och fint satte jag mig på balkongen i bikini och sola och läste en bok. Satt där ett tag och "väntade" på att familjen Rosén skulle vakna. När de hade vaknat gick vi till äventyrsbadet och badade i 3 timmar. Lika kul varje gång vi är där! Man tröttnar inte så lätt på det underbara stället. När vi hade badat färdigt hade solen försvunnit så vi gick in till djur/leklandet. Det var första gången vi var där och det var massa djur och roliga grejer där inne. Typ som lustiga huset fanns där inne, haha. Tog en sväng till köpcentrumet också! :)
Nu sitter i här i Gallerian, där det finns internet och surfar. Senare sätter vi kusiner på en film och har det bra!
 
Btw så saknar jag Clooney och Tindra suuuuper mycket!! Men jag vet att älsklingarna har det bra! :)
Bilderna är tagna av Lena Rosén!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0