Regn stoppar inte oss från träning!

Regn, regn och mera regn! Men det stoppar inte oss :)

Skolan på förmiddagen, red en supermysig häst. Slutade vid halv 12 och åkte då till Clooney i det mysiga vädret. Men jag tog in honom och gav honom mat, sedan tog jag på honom min nya repgrimma och så tränade vi lite i paddocken. Tränade lite NH, alltså att han ska följa mig, backa när jag backar, stanna när jag stannar osv. Han fattade inte riktigt ibörjan, eftersom det var ett tag sedan vi gjor det det, men sen när han väl förstod gick det hur bra som helst.

Men det var lite långtråkigt i början tyckte han ;) Ser ni hans söta bebiständer?




Pappa kunde inte skjutsa mig idag så jag fick gå från Ansta till stallet och sedan från stallet hem, i ösregnet. Jippi! Jag kan säga att jag var blöt när jag kom hem! Så jag hoppade in i duschen och tog en skön varmdusch. Efter det drack jag varm choklad och satte på mig min underbart sköna one piece.Så mysigt så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0