Torsdag och Fredag! :)

Igår slutade jag vid 2, åkte då till stallet och fixade till Clooney. Det regnade när jag var där så jag gick bara ner ett tag i paddocken ett tag och longera och släppte honom lite. Han lyssnar väldigt bra och är uppmärksam på det jag gör. Om jag lägger ner longeringsspöt så kommer han direkt till mig och gosar och om jag går, går han efter mig :)
Efter det skyndade jag mig hem och duscha och åkte sedan till kyrkan på lovsångsträning. Det var inte så många musiker där så vi gick bara igenom vilka låtar vi skulle ha och så sjöng vi igenom några. Efter det begav jag mig hemåt igen.
När jag kom hem hade familjen tänkt kolla på en ny film som heter apflickorna. En tjej som heter Linda har en av huvudrollerna och henne känner vi lite sedan tidigare, så det var kul att se. Det kanske inte var min typ av film men i alla fall :)

Går till halv 12 idag och åker som vanligt till stallet efter det. Idag ska jag rida honom, vet inte om det blir paddocken eller ut. Jag kommer till stallet vid kvart i 1 och kl halv 5 ska vi åka till Stockholm, jag och familjen. Vi ska sova på hotell idag och shoppa på lördag. Såå kul! :D Det var länge sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0