Vaknade pigg och glad!

Idag vaknade jag pigg och glad! Upp och fixa mig, åt jättegod frukost och sen åkte jag iväg till skolan. Hade hästteori och djurens biologi idag, slutade 14.40. Var en ganska bra dag i skolan. Åkte sedan till stallet och skrittade Clooney en sväng i skogen, och när vi kom tillbaka till stallet så linimentade jag hans rygg. Han skötte sig utmärkt när vi red och som tur var så hann vi rida innan regnet kom! Jag har börjat lägga ut hö i hagen till Flame och Clooney men idag fick de inget, han har blivit så tjock, plus att dom fortfarande har gräs kvar. ;) Dom klarar sig!
 Har pratat med kiropraktorn nu och hon kommer på söndag, så jag hoppas att allt fortfarande ser bra ut.

 

Eftersom jag har studiedag imorgon så har jag fått helg nu, men det känns inte så eftersom jag ska jobba imorgon. Men jag jobbar från 7-13 så jag slutar tidigt i alla fall.
Fick reda på att vi får långhelg nästa vecka också, då är vi nämligen också lediga. Super skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0