Skulle ha slutat 14.00 idag

men slutade 11.30. Kan verkligen inte klaga på det! Efter skolan åkte jag och Alicia till Askö och kollade om dom hade praktikplats där. Vi har ju 6 veckors praktik nästa år och vi ska redan nu börja kolla efter platser. När vi var klara släppte dom av mig i stallet! Jag tömkörde Clooney en sväng i våran lilla grop och allt gick jättebra. Men det finns ett ställe där Clooney alltid bråkar, så jag bestämde mig för att gå förbi där och självklart började han backa, studdsa, sparka och hålla på. Men till slut gav han upp och gick förbi, men det behövdes övertalning. Jag hade tur för att när jag var i stallet var det varmt och sol, men efter ett tag när jag hade kommit hem började det ösregna. Inte så kul för dom som inte hade varit i stallet kanske ;)

 

Imorgon har vi första idrottslektionen i gymnasiet. Jag tycker att det är ganska kul med sporter och sånt där, men dom har blandat alla olika klasser, djur, häst, skog, bygg och jord, vilket inte gör det lika kul. Man vågar inte ta för sig lika mycket när det är så blandat med klasser, killar och tjejer. Men det är bara och göra det bästa utav det!

 

Matilda var sjuk i går och idag, men imorgon kommer hon till skolan. Yes! Har saknar henne dom dagarna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0