Ser fram emot cypern!

Vi har en riktigt rolig naturvetenskaps lärare. Hon sa så här på lektionen:

"Ni vet såna där vita små påsar som finns i nya skor och väskor?"

Alla svara ja..

" Jo på dom står det don't eat på, men vem skulle vilja äta en påse som ligger i ett par skor?"


Haha det lät väldigt kul när hon sa det!


Idag har vi långa och tråkiga lektioner till kl 15.30. Har tänkt springa en runda idag, vet inte om det blir 2,5 eller 5 km rundan. Jag åker hem efter skolan och sedan i kväll åker jag till stallet. Clooney ska få vila men vi ska ha stallmöte ikväll, så ska vara i stallet kl 19 i alla fall.

 

Jag tycker att dagarna går väldigt fort nu, det skulle lika gärna kunna vara måndag eller tisdag idag. Men jag har cypern att se fram emot v. 40 så att jag tror att det är därför dagarna rullar på så bra. Apropå utomlands, vi (min familj) har redan nu bokat en resa till spaniens solkust i 2 veckor nästa sommar. Det är verkligen något som jag ser fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0