Börja träna honom mer igen!

En trött Becka begav sig mot kyrkan imorse.. Men när jag väl började sjunga så piggna jag på mig. Det gick bra på scenen och det var som vanligt super kul!

Idag hade jag lite tjockis dag så när jag kom hem från kyrkan köpte en en pizza och så satte jag mig och kolla klart på Avatar. Det var så länge sedan jag såg den filmen så jag kom inte ens ihåg hur den sluta. Men nu gör jag! ;)

 

Och så Clooney då! Lena kom på eftermiddagen/kvällen och kollade på honom. Först kollade hon igenom honom lite, sen longerade jag honom så hon fick se hur han rörde sig och sen kollade hon honom och lasra och satte nålar. Det var lite kul för att det första hon sa var typ "Vad stor han har blivit!". Jag tycker att han ser lika ut som han alltid har gjort men det gör han troligen inte då. Han såg i alla fall bra ut tyckte hon! Han är lite stel i höger bak och så har han lite gallor, men det är ingen fara. Nu kan jag börja jobba honom lite mer på riktigt igen. Lösgaloppera, tömköra och rida ut och skritta, trava och galoppera. Ska bli kul att få rida lite mer igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0