Tindra på djurkliniken

Jag har ju inte börjat övningsköra än.. Jag vet inte varför men det har bara inte blivit så! Men nästa måndag ska jag gå såndär kurs man måste gå och jag har redan kollat synen och skickat in papper. Ska verkligen bli kul att börja övningsköra. :D Så se upp på vägarna snart! ;)

 

Var i skolan till halv 4 och jobbade sedan till 6 idag. Tiden gick fort! I stallet gick jag ut och gick med Clooney tillsammans med Emma och Accalon, sen var Sam med också. Vi gick bara en liten sväng, eftersom det var jätte svart.

 

Nu ska jag ut och springa en sväng och sedan är det plugg som gäller!

 

Idag var ju Tindra som sagt på djurkliniken. Hon hade svamp i tassen, så nu ska vi hämta ut ett schampoo att duscha henne med och en salva att ha på. Förhoppningsvis ska allt bli bra då! Vi fick även reda på att hon har lite blåsljud på hjärtat. Men som tur var är det inte mycket.. På en skala 1-6 hade hon 1, så det var ju skönt i alla fall. Min sötnos!♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0