Skola, jobb, stallet, fotboll, sova

Haha ja det är min dag det!! ;)

 

Skolan gick bra, slutade kl 2 så det var chill. Haha, det var jättekul på lunchen! Matilda och jag skulle hämta äppeldricka och då ska man ställa under sitt glas och trycka in en knapp, precic så gjorde jag och allt gick hur bra som helst, men när jag var klar och släppte knappen så slutade det inte spruta. Vi började asgarva och försökte få det att sluta spruta men det gick inte. Ojojoj, det hade kunnat sluta illa, men tillslut slutade det som tur var. Vi skrattade en hel del efter det kan jag säga ;)


Jaja, jobbade till kl 7 och åkte efter det till stallet och fixade (mockade, packade hö och fixade havre) på exakt 22 minuter. Haha! Han fick vila idag eftersom det skulle bli så sent annars, men imorgon tar vi en ridtur.

 

Jag var jättetaggad för fotbollsmatchen mellan Tyskland - Sverige, för att jag tycker att det är så kul och se Zlatan spela och så. Men de var ju inge kul för Tyskland hade bollen hela tiden och det står redan 3-0. Nej, inte ens värt att se :( Lägger mig med datorn ett tag istället!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0