Höstlov!

Äntligen höstlov!! Så sjuuuukt nice!

 

Ridning i skolan, slutade klockan 11. Inte så dumt faktiskt! ;)


Tog bussen hem och gick sedan till stallet. Jag höll verkligen på att blåsa bort när jag gick! Det var sol och fint väder, men kallt och blåsigt. Jag tog en promenad med Clooney idag, men sedan fick han även springa i paddocken. Eftersom han har ganska mycket energi just nu så vågade jag inte chansa att gå ut med honom i blåsten i grimma, utan det fick bli med träns. Han tyckte i alla fall att det var roligt! :)

 

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu ikväll.. Gå på OC, hemma och chilla, träffa någon kompis. Ja, vi får se helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0