Duktiga pojken!

Igår red Clooney och jag en sväng i hökåsen. Han har blivit en så mycket coolare häst nu, mot när han kom. När vi skulle gå över vägen stod han snällt och väntade tills bilarna hade kört förb. Det hade inte den gamla Clooney gjort, han hade stått och steppat eller nått! ;) Jag visste inte om det var älgjakt i hökåsenskogen så jag satt och sjöng jättehögt utifall att. Hoppas inte att någon hörde det! Vi skrittade och travade lite bara under turen. :)

'

 

Idag i skolan hade vi bara en lektion från 10.10-11.20. Så jag gick på den och sedan kl 11.20 kom mamma och hämtade mig skolan. Eftersom en tjej på jobbet ska sluta så åt vi på jobbet lunch tillsammans.Efter det tog jag bussen hem och gick till stallet. Idag fick Clooney vila men jag mockade och fixade mat till Wizze och Clooney. Och det sista jag gjorde var att packa hö, tror ni inte att Jossan smög in i stallet och tog bort stegen upp till höskullen där jag var!? Hon ställde den så att det såg ut som att den hade ramlat och jag hade ju ingen aning om att hon hade kommit. Stegen var så långt borta att jag inte kunde nå den med armarna så jag sa "Kill me" lite halv högt. Tydligen så stod ju Jossan och filmade allt. HAHA! Jag gick och hämtade en grep som jag skulle fiska upp stegen med men då såg jag Jossans ben. Haha den busen! Då skrek jag HALLÅÅ och hon börjar asgarva! ;) Jossan och hennes bus, men dom är bra roliga eftersom jag alltid går på dom!! ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0