Grattis Nathalie!

Idag hade vi temadag i skolan, om alkohol och droger. Det kan nog säkert vara bra för många att höra. Vi gick till halv fyra och sedan tog jag bussen hem med Matilda, Elvira och Josefine. Jag var övertrött så jag flummade som vanligt, haha..

Sedan Clooney var skadad så har jag inte ridit honom i paddocken någonting, utan jag har bara ridit ut och tömkört honom i princip. Men idag red jag honom i paddocken och han skötte sig väldigt bra. Han har verkligen stor galopp, jag har nästan svårt att sitta ner när han galopperar ibland, men de är ju bra med en stor galopp i alla fall :)

Idag fyller min fina vän Nathalie Thunqvist år! Grattis på födelsedagen ännu en gång gumman!! :)
Utan dig och Matilda på ösby hade jag aldrig klarat det! Älskar er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0