Run Becka run..

Snacka om att jag fick bråttom i morse! Åkte innan skolan till stallet och fixa Clooney och släppte ut hästarna eftersom det är möte ikväll. Absolut senast kl 8.00 skulle jag gå/jogga till bussen, alltså från stallet till Ansta. Men.. tiden rann iväg och kl 8.10 börjar jag gå! När jag ser att klockan är så mycket får jag bokstavligen talat panik eftersom jag bara inte kunde missa bussen idag. Jag springer och springer och springer.. Ca 8.20 är jag vid Ansta! Snacka om att jag måste ha sprungit fort! Det är en bit att springa på 10 minuter kan jag säga! Jag kom precis med bussen som tur var! :) Stallet + dagens springtur är avklarad!

Nu är det dags att göra sista matteprovet! Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0