Lata jag!

Tjolahopp!
 
Här ligger lata Becka och har det bra! Vet ni vad jag gör? Jo jag kollar på Vampire Diaries, haha. Dumma dig Matilda! Bara för att du kollar på det så mycket så var ju jag tvungen att börja kolla. Och ja, man blir beroende direkt.. Du hade rätt! ;)
 
Jobbet gick bra idag! Inget speciellt hände utan allt flöt på. Åker inte ut till Clooney idag, han går ju där på betet och har det bra!  Han har fått ett långt sommarlov den pojken:)
 
Jag ser framemot fredag, på grund av två saker! Jag får semester på "riktigt", allså både från skolan och jobb, och jag och familjen ska åka till Örebro till kusinerna. Sebbe och jag ska antagligen sova kvar, och det kommer ju blir super skoj!
 
Senare ikväll tar väl jag, Tindra och mamma våran dagliga långpromenad. Så skönt att gå ut och gå!
 
Nej nu ska jag titta vidare!

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha sötnos, de är bra du lyssnar på mig ;) ;) <3<3

2012-07-12 @ 19:53:31
URL: http://matildaochjonna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0