Födelsedagsfirande!

Igår jobbade jag, och när jag kom hem vid halv 2 var Maja och Mimmi här. Vi hade superkul och bada, körde kubb, bada lite till, dunka musik osv. Pappa fyller år idag egentligen, men eftersom  mamma och jag åker på ett läger och ska jobba som volontär idag så kan vi inte fira honom idag, utan vi gjorde det igår istället! :) Mormor och familjen Rosén kom hit för att fira honom. Det blev grillad lax och potatis, och till efterrätt blev det en jättegod chokladtårta. Mycket trevlig dag med trevligt sällskap och god mat! :) Och förresten, Grattis Pappa som fyller 48!!
 
Linus njöt av gårdagens solsken! :)
Foto: Lena Rosén
 
Dags att börja fixa mig för lägret, men jag tar med mig datorn så jag håller er uppdaterade!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0