Dygnade inatt

I natt dygnade jag nästan.. Jag låg och kollade på vampire diaries till kl 5 på morgonen, hihi. Sen sov jag till 12, så jag fick ju sömn i alla fall. Jag kunde verkligen inte sluta kolla, det är ju så spännande!! Nu är jag på säsong 3 och avsnitt 5 :)
 
Jag har inte ridit på sååå länge, det är helt otroligt! Men, idag ska jag ut och rida Teitur med Malin :) Så skönt att komma upp på hästryggen igen, och kiropraktorn kommer igen på lördag så förhoppningsvis tycker hon också att Clooney har blivit bättre. Ska även hjälpa Malin att tömköra Lindos idag, så jag blir nog i stallet ett tag.
Men jag klagar inte på det! :)
 
Mamma tog en superfin bild på två av mina fina, Tindra och Linus :)
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för hjälpen och sällskapet idag! :)

2012-07-18 @ 21:43:54
URL: http://stallhubbo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0