Allt klart!

Nu har jag fixat klart allt för idag :)
  • Varit i stallet
  • Städat mitt rum (det var kaos)
  • packat i hop och skickat iväg alla grejer jag sålt

 Stallet gick i alla fall super! Han var pigg och fin! Longerade honom lite för se hur han rörde sig och det såg bra ut. Han är mycket piggare nu också än vad han har varit ett tag, och det kan ju bara vara positivt. Men han har fått mugg på ena bakhoven, usch hatar mugg. Men jag har ju jättebra salva så det försvinner nog snart! :)

Åh vad skönt det är att ha ordning i sitt rum igen. I vanliga fall städar jag i princip varje dag så att jag alltid har städat överallt, men nu när jag fick sommarlov släppte jag bara allt så det blev kaos i mitt rum med kläder överallt. Det är inte bra att ha för mycket kläder ibland..

Nu kan jag äntligen lägga mig och kolla på underbara vampire diaries igen, haha! :)

 


Gårdagen på grönalund var så kul! Det var ett år sedan jag var där sist, så det var ju väldigt kul att komma dit igen. Det var väldigt mycket människor, men det stoppade inte oss! :) Min favorit är ju Yetline, men den vågade inte Sebbe åka först. Så vi fick tvinga honom och när han väl hade åkt den så älskade han den. Ja det var som jag sa till honom. Han var så söt för att efteråt sa han tack för att jag fick honom att åka den. Nej det var verkligen en bra dag med många roliga karuseller, fint väder och trevligt sällskap! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0