Snöstorm

Idag skulle alla tvåor på Ösby åka till Stockholm. Vi skulle ha stadsvandring, åka till riksdagen och åka till någon kyrka, men så blev det inte pga vädret. Istället stannade vi i skolan och kollade på en film i en timme och sedan slutade vi. Det funkade bra det med, men det var ganska surt eftersom jag var tvungen att ta buss, buss, buss, tåg och buss för att komma till och från skolan. Ganska mycket åkande för en film! Vi slutade kl 11 och jag var hemma kl 15, ja det tar tid att komma hem när det är snöstorm..

Jag väntade till pappa kom hem halv 5 så fick han skjutsa mig till stallet. Jag fixade det vanliga och åkte sedan hem eftersom pappa väntade i bilen. Clooney och alla andra hästarna i stallet var redan inne som tur var. Inge kul för hästarna att vara ute i det här vädret heller.

Nu blir det mys med film och varm choklad!♥



Bild: Emma Hedman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0