Globen + sleepover med Matilda!

Igår var alla vi som går häst på Ösby i Globen på horse showen. Jag kan ju absolut inte klaga på att vi får åka dit med skolan:) Matilda, jag och Nathalie har ju som alltid super kul! Alla hästaffärer som finns där är ju det bästa! Jag köpte inte så mycket utan jag försökte spara lite pengar (med tanke på att jag ska till Börjes nästa vecka). Jag köpte snösulor, svarta snoddar och nya benskydd.

Efter globen följde jag med Matilda hem och sov kvar där. Super mysigt! Så idag var jag med henne och vi åkte en sväng på julmarknaden i Eskilstuna. Vääääldigt kallt, men trevligt! Eftersom jag bara är barn i 2 månader till (fyller 18 i Januari) så måste jag göra allt som barn gör innan jag fyller. Så idag köpte Matilda och jag sockervadd, och det älskar väl barn om inte nått? ;)

Mamma kom och hämtade mig hos Matilda på eftermiddagen och då åkte vi och kolla när Sebbe spelade innebandy. När jag satt där inne i idrottshallen kommer handbollsminnena upp igen.. Då saknar jag det så mycket! Det är synd att jag inte hinner med både handboll och hästar!

Matilda, jag och Nathalie i globen! :D

Photo: Globen!!! Med fina vänner!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0