Förmiddag i stallet

Idag fick vi jobba hemma med skolarbetet så jag var i stallet på förmiddagen. Det var -17 grader, men solen sken och det var riktigt mysigt faktiskt! Tindra fick följa med eftersom jag ändå inte skulle rida.

Jag tog in Clooney och fixade hans mugg, borstade honom noga och gosade massor! Jag tänkte låta honom få springa av sig i paddocken också, men det ville han inte utan han tyckte att det var mycket bättre att gosa med mig och Tindra. Jag och Tindra gick hem sedan, det var skönt men jag kan säga att jag var röd om kinderna när jag kom hem eftersom det var så kallt..

Ja som sagt, det var en riktigt mysig förmiddag, men nu är det dags att plugga! :)


Clooney tycker att jag är jobbig som tar kort på honom hela tiden ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0