Träffa Julia och Jennifer + ridning med Camilla

Igår kväll träffade jag Julia och Jennifer och så sov jag kvar hos dom. Vi kollade på fångarna på fortet, 27 dresses och pratade och hade trevligt. Så roligt att umgås med dom! Vi skrattar alltid hur mycket som helst! :)

Vi sov till ca 11.30 och sedan låg vi kvar i sängen ett tag och pratade. Men eftersom jag skulle träffa Camilla i stallet så åkte jag efter ett tag. Åkte till stallet och red zoonerna med Camilla och Flame. Det var ganska varmt och skönt så man fick en liten sommarkänsla. Vi skrittade och travade lite och var ute i ca 1 timme. Gick hur bra som helst!

 

Jahapp, nu ska jag försöka få klart lite skolarbeten en fin kväll som denna! :)

 

Camilla var snäll och tog några bilder på mig och min fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0