Idag åker mina föräldrar till Island..

...vilket betyder att jag ska vara själv med Alex och Sebbe till på söndag. Ja det lär bli intressant, haha! Nej men det ska nog gå bra! Pappa har köpt mat, mackor och lite sånt och jag ska laga mat varje dag, förutom på fredag då det blir pizza såklart. Jag kan ju hoppas på att det blir lite finare väder än idag dom andra dagarna eftersom jag kommer cykla en hel del när dom är borta. Jag kommer ju cykla till bussen, till stallet och hem. Det blir en bit faktiskt!

Igår red jag med Elin runt zoonerna. Det gick hur bra som helst! Vi travade en del och tog någon galopp. Han fick första dosen maskmedel också. Elin gav och jag höll i honom, han var så duktig så :)

Idag går jag till halv 4 och åker sen till stallet och fixar till Clooney. Jag tror att han har fått lite träningsverk av dom senaste ridpassen så han ska få ta det lite lugnt. Gå någon liten promenad så han får sträcka ut sig lite kanske. Efter det ska jag hem och laga mat antagligen. Hmm.. undra om jag ska göra pannkaka idag :) Sen ikväll kommer Tim också!

Ha en trevlig onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0