Funderar och funderar..

Jag kommer nog inte läsa naturvetenskapliga programmet i gymnasiet, utan jag kommer nog läsa det på konvux efter gymnasiet istället om jag måste ha några ämnen som jag inte har för att bli vad jag vill. Allt är så struligt nu med allt det nya upplägget och för att man ska hinna med NV programmet och häst intriktningen så blir det riktigt riktigt tufft och svårt. Det är svårt att förklara men det är riktigt komplicerat! Skolverket gör det inte lätt.. Vi 95:or är ju typ försökskaniner för skolverket i år. Lite surt men det är som det är. Jag kommer läsa så att jag får allmän behörighet och så kommer jag ju vara utbildad hästskötare, jag får alltså yrkesexamen, men sen får vi se. Jag är inte helt 100 på vad jag vill sen så det blir nog bra så här. Ska prata mer med mamma och pappa när dom kommer hem från Islans, men just nu känns det här rätt.

Kommentarer
Postat av: evie

Det låter faktiskt vettigt att läsa upp behörigheten efteråt, när du vet vad du vill göra (och också då exakt vilka ämnen du behöver)... onödigt att göra det allt för tufft för dig själv då är det lätt att tappa lusten...

2012-05-12 @ 00:07:13
URL: http://evieastrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0