Tävling mot Jälla

Tisdag och tävling mot Jälla stod på schemat. Jag hoppade en häst som hette Adina och hon var verkligen en fin häst! Vi hoppade i alla fall fel fritt :) Hon var en riktigt pigg häst med massa spring i benen. Hon påminde lite om Destiny.. Det var en riktigt rolig dag! Tyvärr vann Jälla men sist vann vi så de va lugnt.
Mamma smsade och frågade om jag kunde komma och jobba idag eftersom att en tjej var sjuk på jobbet så jag jobbade direkt efter skolan mellan 15.00-19.00. Jag var trött och kände mig lite hängig men det funkade. Kom nyss hem från stallet där jag skrittade Doreen och fixade Clooney lite.
Imorgon ska jag vara hemma eftersom min förkylning och huvudvärk bara blir värre. Så imorgon blir det vilodag!

Filmen från idag när jag hoppar:
P.S När jag hoppade banan med den där hästen hade jag bara hoppade några skutt med den innan. Jag har aldrig ridit den förut och aldrig sett den, så det var en helt ny häst att bara gå in och hoppa med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0