Skoldag och 2 hästar ridna!

Började som vanligt dagen i skolan. Hade tre lektioner, inte speciellt roliga men det funka. Slutade vid 2 och åkte då hem med mamma. Hon skjutsade mig direkt till stallet. Jag hade två hästar att rida och fixa till idag, Doreen och Clooney, och jag hade även intaget. Började med att fixa till båda. Gick faktiskt väldigt fort, fortare än vad jag trodde. Red först Clooney ut på zoonerna med Emma och Classic. Han var pigg och tyckte att det var väldigt roligt! Men han har ju fortfarande ganska långa hovar, vilket gör att han snubblar lite. Det regnade lite när vi red men det var inte så mycket så att det störde :) Red i ca 40 min!
Efter det var det Doreen! Red henne i paddocken och lade fram tre travbommar. Hon kändes väldigt mjuk och fin. Gjorde många halter, travade såklart över bommarna och red på åttor. Känner mig riktigt nöjd med henne idag :) 
Tog sedan in hästarna, gav alla mat och la ut mat till imorgon. Vart klar vid ca 7 tiden! :)

Tjockisarna står och äter och äter! :)

Nyfiken pojke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0