Hemma från skolan

Har varit hemma från skolan och vilat idag. Skönt nät man inte är 100 och bara ligga hemma och vila. Sov till 11 idag, åkte till stallet en snabbis och så har jag bara tagit det lugnt. Kollat på draktränaren, gråtit en skvätt till Spirit osv. Man sparar ju det bästa till sist så nu ska jag städa och plugga ;)

Bestämde nyss med min bästa och saknade vän Julia att vi ska ha en heldag tillsammans på lördag och hitta på massa skoj! Fy vad jag har saknat dig! Ska bli så kul! :') Vi har känt varandra och gått i samma klass sedan vi gick på dagis och jag hoppas att vi är vänner livet ut!

Julia och jag, skolavslutning 2010 :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilka fina tejer!!

2012-06-01 @ 05:10:42
URL: http://jagvillgoraskillnad.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0