Tisdag!

Började dagen med att ha engelska prov, gick okej. Efter det skulle vi jobba med rester, men eftersom jag är klar med allt gjorde jag annat kul. Nu har vi hästkunskap men snart slutar vi. Åker då till stallet och pysslar med Clooney, men sen hem och pluggar matte. Sista provet innan sommarlovet!! That's my day!

Clooney ömmar fortfarande vid korset, men jag linimentar varje dag i alla fall. Idag har jag tänkt kolla hur han rör sig, har inte gjort det sedan kiropraktorn var ut. Han är väldigt lugnt för att stå inne på natten och knappt röra på sig alls under dagen eftersom han går i liten hage. Men pigg är han, men inte överpigg som han skulle ha kunnat bli av att gå sådär. Hoppas att han ser okej ut idag i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0