Söndag!

Min förkylning börjar bli bättre, även om jag fortfarande har väldigt ont i halsen av och till. Idag ska jag bara vara hemma och vila, förutom när jag ska till stallet då. Ska snart äta lunch men sen ska jag åka upp till stallet. Ska bara fixa det vanliga, borsta, mocka, fixa hö osv. Clooney är väldigt pigg och glad och man märker inte av att han har ont. Toppen!
Ikväll spelar England mot Italien, de måste jag se! Hejar såklart på England! :D
 
Nästa vecka, förutom fredag, är det planerat att jag ska jobba. Hoppas bara att jag mår så bra så att jag kan göra det!
 
Det skulle regna idag men det ser bra ut hittils! Hoppas att det håller sig fint tills jag har varit i stallet! :)
 
Ha en trevlig söndag!
Tindris och jag på midsommarafton :)min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0