Shoppingen

Var ju och shoppade med mamma igår! Fick med mig riktigt bra saker hem :) Jag kände mig lite "borta" i huvudet när vi var där, eftersóm jag inte var på topp, men det var kul i alla fall. Lite shopping sitter aldrig fel! Tack bästa mamma som betalade allt!♥
 
Det som jag fick med mig hem var:
Ett par nya svarta converse, 700 kr på Intersport. Behövde verkligen nya och tänkte köpa vita först, men sen tänkte jag att det är inte så smart att ha vita på Ösby så det blev nya svarta istället :)
En super söt turkos tröja från HM för 99 kr!
En super snygg klänning från HM för 99 kr! Jätte billig!
Bh för 129 på Bikbok!
Fick den här bh:n på köpet (fast i rosa) när jag köpte den andra bh:n. Jag har redan en sån här i vit och jag älskar den så det gjorde ingenting alls att jag fick den på köpet :D Älskar Bikbok!
 
Så det var det jag fick med mig hem från Erikslund! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0