Fint väder!

Vaknar och ser att det är skinande sol, inte ett moln på himlen och att det är jättevarmt och skönt ute. Men.. Jag vaknade med feber, halsont och huvudvärk. Usch vad tråkigt! Just den dagen då det är fint väder :( Får väl hoppas att jag blir bra fort i alla fall!
Poolen är framtagen!
 
I förrgår var jag med Julia och jennifer och sov över hos dom. Vi hade verkligen kul! Spela spel, snacka osv.. På morgonen dagen efter gick vi tre upp till stallet tillsammans. Jag hade utsläppet och dom ville se Clooney nämligen. Dom tyckte att han var jättefin i alla fall! :) Efter stallet åkte vi till stan och fikade och köpte presenter till deras mamma Susanne som fyller år idag. Grattis! Tog bussen hem och sen kom Tim hit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0