Destiny!

Destiny har nu varit på Strömsholm och kollat upp hennes framben. Det var kotledsinflammation så nu har hon fått behandling mot det. Om 3 veckor ska dom åka med henne igen och kolla om det har blivit bra. Imorgon ska jag kanske åka och hälsa på henne. Superkul! Jag har ju inte träffat henne sedan jag sålde henne.. Lilla tjejen!♥
 
Snart kommer mamma hem och då ska jag dra ner på Cityfestivalen med mamma, Tim och mormor. Familjedej! ;) Nejdå men det blir nog kul! Man hittar alltid nägot kul där nere :)
Hästarna tar jag ikväll. Clooney ska jag bara kolla till och så ska jag spraya och fixa vatten till Malins två, Bellton och Lindos. Inatt ska det tydligen regna massa.. :( Hoppas att det ändrar sig! Nu är det ju helt okej väder i alla fall!
 
Ha en underbar dag!!
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

sv: Okej, nej tänkte bara så att det inte händer något som det gjorde på den hästen vi hade! Haha bra det! :)

2012-06-29 @ 19:59:18
URL: http://stallbernhardsro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0