Torsdag!

Halloj!
 
Jag jobbar på, en imorgon är det sista dagen! Yes! :)
Ska snart börja fixa mig inför middagen med dom från jobbet. Var ut till Clooney en sväng idag och han var riktigt galen. Han är nog väldigt trött på att inte får röra på sig. Han får ju så mycket energi, så tog jag ner honom till paddocken och tränade lite lydnad. I början han knäpp, men sen blev det bättre. När jag skulle krattsa han hovar gick det tyvärr inte lika bra. Idag var kastade han med dom åt alla håll och dummade sig. Men ja, han hade väl en sån dag!
 
Fin är han i alla fall! :)<3
 
Efter att Tindra har fått gå långpromenader så blir hon så nöjd som en hund kan bli. Hon är så söt när hon lägger sig i sin korg och bara njuter! :)
Innan promenad:
Efter promenad:
 
Linus verkar också trivas.. Han gillade mitt schabrak, bra sovplats!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0