Idag jobbade jag

för första gången på ungefär en månad. Men det var roligt faktiskt! Jobbade från 7.00-13.00, men mamma jobbade över så Alex och jag gick och åt pizza medans vi väntade på henne. :) Sen åkte jag till stallet och spraya och fixa Clooney. Gjorde inget märkvärdigt med honom, men det har jag ju inte gjort på ett tag. Jag brukar alltid spraya Clooney i boxen eftersom han är så rädd för det, men idag gjorde jag det i stallgången och han blev lite galen då. Men lugnade ner sig efter ett tag. Han blev ju helt slut av att bi sprayad, haha. Men så går det om man springer fram och tillbaka och försöker ställa sig. Men han var annars lugn och fin idag!♥
 
Jag gick nog en bra bit idag, för att jag gick sedan hem från stallet och gick med hubbo-rundan med Tindra och mamma nyss. Känner att jag har gått en bra bit i benen faktiskt! Nu sitter hela familjen, förutom alexander,  i soffan och kollar på film och äter jordgubbar :) Bra slut på dagen!
 
Imorgon taggar jag för nya tag på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0