Hemma!

Nu är jag äntligen hemma hos mina älsklingar igen, Tindra och Clooney. När man är borta så uppskattar man det man har hemma ännu mer, så det är ju bra! :) Jag saknade dom så mycket på två dagar!!
 
På vägen hem köpte vi ett stort ben till Tindra. Hon fick det direkt när vi kom hem och hon började bita på det på en gång. Söta tjejen!
 
Åkte nästan direkt upp till Clooney sen. Det var såå mycket flugor och bromsar på hästarna!! Under den dagen som jag inte kom ut till honom hade han blivit väldigt biten. :/ Men jag tog in honom och fixade hovarna med tjära och hovolja, sprayade honom rejält över hela kroppen, smorde in honom med hästsalva, smorde in mulen med solhelsan. Han hade tappat flughuvan också, vilket inte var så bra eftersom det var så mycket flugor och broms nu, men som tur var så hade en en på lager så han fick på sig en ny. Nu ska nog älsklingen klara sig under natten! :)♥
 
Tog ett bad i poolen efter stallet och nu ska jag ut och spela lite fotboll med brorsan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0