Hemma igen

Hej på er!
 
Nu är jag hemma från kusinerna. Vi har verkligen haft super kul! Badat i deras bubbelpool massor, kollat på filmer och ja massa mer.  På bussen hem från Örebro somnade nog både Sebbe och jag en snabbis.. Lite trötta var vi allt! :) Åkte en snabb sväng till Clooney och kollade så att han var hel och fin, vilket han var. Hästarna var allra längst upp i hagen när jag kom, så jag började gå mot dom och så mötte dom mig. Jag hade med mig Tindra och tydligen så var hon väldigt intressant för att hästarna följde med mig hela vägen ner till öppningen för att se henne. Haha så söta! Jag testade springa en bit för att se om dom sprang med då och det gjorde dom. Då började Clooney hoppa och studdsa, det var tydligen kul och springa! :)
 
Jag ser VERKLIGEN fram emot morgondagen, åker nämligen till GRÖNALUND då :D Med Tim, Sebbe och Alex! Vad kul det ska bli!!
 
Har legat och kollat på vampire diaries ett tag nu, har inte bestämt om det är dags att sova eller om jag ska kolla på ett avsnitt till. Hihi vi får se! ;)
Bjuder på den fina bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0