Dagen!

Bio med familjen Hedman var super! Ice Age 4 var riktigt rolig! Så vill du skratta, kolla på den! ;) Vi kollade i 3D, och det gör ju saken bara bättre! Jag tycker att det är super coolt att kolla i 3D!
 
Idag cyklade jag, Sebbe, Mamma och pappa till stan. Vi åt på Kajen Café!  Det är ju en bit att cykla, och innan vi började så regnade det lite, men vi gav oss ut i alla fall. Men vi hann faktiskt till Kajen innan det började regna. För att 5 minuter efter att vi hade kommit fram började det bokstavligen ösregna. Tur man kan ha! :) När vi hade ätit klart hade slutat, så tur man kan ha. Så vi slapp regnet! :)
Vi köpte lite godis på vägen hem och kollade på en film som gick på tv när vi kom hem, men den var inte så bra, så jag la mig och kolla på serier istället.
 
Imorgon blir det att packa, städa, bada Tindra och åka och lämna henne hos Elfsons som ska ta hand om henne, fixa Clooney och lite annat.
 
Men nu, godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0