Clooney idag

Idag ville inte Clooney alls komma in från hagen. Han tyckte nog att det var lite skönt med regnet! Men han fick komma in och äta och bli borstad :) Men han såg nöjd ut då när han väl var inne i alla fall. Han är så söt för att han lägger alltid mulen på min axel och gosar med mig♥
 
Har nu smsat kiropraktorn om hon kan komma ut nu igen. Hon skulle egentligen komma nästa gång i Augusti men jag vill att hon ska komma tidigare. Om hon inte tycker att han har blivit bra så åker jag till Olle-Jonny och röntkar benet. Känns jobbigt och gå och vänta och inte veta till hundra vad det är.
 
Mamma tog en bild på oss när jag hämtade in honom från hagen. Han ser ganska stor ut på bilden måste jag säga, haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0