Busiga Clooney

Tog in Clooney i lilla stallet en stund igår. Fixade hans mugg, smorde in, masserade och sprayade honom och så vidare. I lilla stallet finns det två boxar, i den ena stod Lindos och jag ställde in Clooney i den andra. Men i den boxen där jag ställde in Clooney var det spån i en hög längst ner i hörnet. Han tyckte att det var så kul att stå och krafsa i den högen. Så medans jag fixade honom fick han stå där och leka. :) Jag tog lite bilder när han stod och lekte mer men dom blev så suddiga eftersom han rörde sig så mycket! ;)
 
Bromsen och flugorna är helt galna i hästarna just nu. Även fast man sprayar och smörjer in hästarna varje dag så kan hästarna knappt stå stilla för att dom är på hästarna så mycket, Jag måste köpa ett flugtäcke innan jag åker på semester på Söndag. Jag åker ju till Tyskland på söndag och är borta i 10 dagar.
Men så här såg han ut igår när jag släppte ut honom. Jag gör mitt bästa för att hålla flugorna borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0