Träffade Malin!

Malin kom till mig igår kväll.. Var så kul att träffa henne igen! Även fast det var ett bra tag sedan vi träffades, så känns det som precis som förut. Vi pratade om allt möjligt hela kvällen och hade det mysigt.
Idag ska Malin och jag ner på stan en sväng för ett ärende. Ska bara ner en snabbis! Sen ikväll ska jag, Jossan och Malin bada med hästarna. Clooney ska alltså få bada för första gången i sitt liv. Men han verkar vara en vattenhäst så det blir nog bra! Jag ser verklígen fram emot kvällen! :)
(Förhoppningsvis följer någon med och tar kort ikväll! Isf får ni ett inlägg med bilder senare)
Gammal bild på mig och Malin! ;)

Kommentarer
Postat av: malin

Shiiit vad gammal bild hihi! Tack (igen) för 3 trevliga träffar/dagar i rad haha:D

2012-08-18 @ 23:21:07
URL: http://malllan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0