Hello!

Är helt slut efter dagen! Har varit på trav hela dagen med klassen. Vi var i Gävle med en av skolans hästar ,Hector Quick. Det gick sådär för oss, kom bland dom sista, men det var kul i alla fall. Har faktiskt aldrig varit på trav på riktigt så spännande var det allt. Men jag kan erkänna att vissa saker med trav förstår jag inte alls. Nej, ridning är nog mer min grej! :)

Jobbade Clooney lite i paddocken för hand. Lite lydnadsövning osv. Han börjar lära sig! I början kunde jag inte springa med honom för att han fattade ingenting alls. Inte för att det är så svårt, men i alla fall. Nu förstår han precis vad han ska göra och om jag stannar eller saktar ner så gör han också det. :)

Kollade nyss på sista avsnittet av ponny akuten, och det var ju jätte sorligt! Jag tänkte mig själv in i deras situation hur jobbigt det måste vara och säga hej då till alla. Men men.. Jag har läst att dom håller kontakten nu så de är ju bra i alla fall :)
 


Kommentarer
Postat av: Natalie

Det är ett avsnitt till! :D

2012-04-24 @ 18:20:26
URL: http://nataliehakkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0