Tisdag 10/4-12

Vilket underbart väder vi har? Eller har vi? Usch, det bara regnar och regnar :(

Jag hade i alla fall en kort dag i skolan idag! Gick från 8.30-11.30, riktigt skönt! Kom till stallet halv 1 och som tur var kunde min snälla bror hämta upp mig från busshållsplatsen så att jag slapp gå. I stallet fixade jag först mockning och mat och sedan tog jag in honom och fixade hans hovar med tjära, borstade lite på honom och tog sedan ut honom igen. Jag kände att jag inte hade någon lust att rida, longera eller något idag. Så han fick en vilodag i ruskvädret!

Fram emot kvällen åkte mamma och jag och simmade. Bra träning faktiskt! Roligare än att vara ute och springa eller något annat också. Att basta efter sitter ju heller aldrig fel :)
När vi kom hem hyrde vi  en film, "Love is not a crime" och den var faktiskt superbra. Kul när man hittar så bra filmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0