Måndag!

Hejsan Svejsan!

Idag jobbade från 7.00-15.00. Det var en ganska stressig dag på jobbet med mycket patienter. Efter jobbet kan ni kanske gissa vad jag gjorde? Japp, jag åkte till stallet! ;) Han är fortfarande lite nervös men han har blivit mycket bättre i alla fall. När jag kom till stallet började jag med att mocka och fixa. Efter det tog jag in honom och fixade hans hovar med tjära, själv för första gången. Han höll på och tramsa omkring lite men det gick helt okej. Han fäller gaaaanska mycket nu också så att efter det stod jag och borta honom väldigt länge. Allo och Jennie skulle sedan ut och skritta deras pållar så då gick jag och Clooney med. Det kom en cykel och det var en kille som höll på med något i ett garage som lät högt, så lite miljöträning blev det! :)

Ikväll kommer Tim och det är även 30 grader i februari på TV. Toppen!

Brorsorna, Lindos och Clooney!

Kommentarer
Postat av: Lena

JätteGRATTIS till nyförvärvet! Roligt! :-D

2012-04-02 @ 21:52:12
URL: http://kallesdagbok.blogg.se/
Postat av: Susanne

Sötaste!

2012-04-03 @ 12:02:50
URL: http://jagvillgoraskillnad.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0