Löshoppning

Idag fick jag sovmorgon, tjoho! Jag skulle ha jobbat men jag kände att jag behövde få sova ut. Jag sov till halv 11 och tog det bara lugnt efter det. Matilda kom vid 3 och innan det skulle jag ha städat, så vid 2 tiden satte jag fart med det.När Matilda hade kommit åkte vi direkt efter det till stallet för att löshoppa hästarna.
Det var första gången Clooney hoppade ute, så han skötte sig bra! :)

Uppvärmning!

Sen börja han hoppa lite :) Men han tyckte att det var lite lågt ;)

Men sen höjde vi lite och då hoppade han bättre! :)

Bra bakbensteknik har han i alla fall!

Sen en liten film också! :)



Fler bilder och filmer på alla andra hästar som löshoppades idag finns på stallets blogg. http://stallhubbo.bloggplatsen.se/

Resten av dagen har Matilda och jag bara chillat och tjockat oss! ;)
Men lite ska man väl få unna sig??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0