Helt vanlig dag!

Idag har varit en sån där dag jag inte längtar till.. Skola, jobba, till stallet och mocka och sova. Det händer liksom ingenting utan jag har bara gjort sådant som jag måste göra.

Skolan gick i alla fall bra! No problem! Jobbet gick också bra! Höll på med pappersarbete mesta delen av tiden. Det rullade på liksom! Vidare till stallet och mocka och fixa. Jag fick en chock när jag kom för att jag såg att han hade sin kvällspåse från igår kvar idag. Dom hade glömt att ge min stackare kvällshöt igår. Men han verkade inte ledsen för det idag i alla fall ;) När jag skulle ta in honom sprang han som en dåre!! Han sprang fram och tillbaka i hagen minst 10 gånger. Den galningen! Och super glad och stolt över att ha sprungit så fort såg han ut att vara också, haha.

Ja, och vad är det jag har kvar att göra idag? Jo, sova!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0